Ved du, hvilke søgninger du gerne vil ramme, men mangler den rette måde at gøre det på? Savner du en effektiv form for annoncering, som kan hjælpe dig med at øge konverteringsrater og kendskabet til dit brand? Google Adwords er svaret.

Googles Adwords er skabt til virksomheder og organisationer i alle størrelser. Fælles for dem alle sammen er, at I ønsker at skabe kontakt til nye eller eksisterende kunder i et marked, hvor man nemt kan drukne i budskaberne fra alle de andre.

Du kan bruge annoncering med Google Adwords til lige præcis det formål, du har med dit website og uanset hvor stort eller småt dit budget er. Og du kan måle effekten fra dag 1.

Det mest oplagte formål med Adwords annoncering er salg, men Adwords kan også med fordel bruges til branding og content marketing.

Det kan være dyrt at famle i blinde

Mange starter en Adwords kampagne kun ved hjælp af standardtips fra Google og uden at have gennemtænkt omkostningerne ved den ekstra trafik, de vil begynde at tiltrække. Hvis man begynder at tiltrække trafik uden at have optimeret sitet til at konvertere trafikken til de mål, man har med trafikken, kan pengene være smidt ud af vinduet.

Det samme gælder, der ikke er opsat tracking af målene: Hvordan kan du så vide, at den trafik, du tiltrækker og betaler for, har været pengene værd? Og hvordan kan du vide, hvilke søgeord der har virket bedst?

Vi viser dig værdien af vores arbejde

Vi opsætter Adwords kampagner, måler effekten og optimerer klik- og konverteringsrater for dig.

Sammen med jer beslutter vi, hvad formålet med den enkelte kampagne er. Vi fører kampagnen ud i livet og tager os af den månedlige vedligeholdelse. Vedligeholdelsen sker via løbende overvågning, splittest og justering af søgeord og annoncetekster – alt sammen i dialog med jer til en fast abonnementspris.

Vi kobler altid dine Google Adwords kampagner med tracking i Google Analytics. På den måde er det let at følge med i, om din kampagne performer efter hensigten og dine forventninger.