Interviews klæder dig på til at træffe de rigtige valg – så du kan opnå de mål, du har med dit website.

I stedet for at gå efter en mavefornemmelse giver interviews dig reelle indsigter om dine målgruppers behov, brug og oplevelse af dit website.

Vi skræddersyr alle projekter til dine behov og den eller de målgrupper, du vil vide noget om. Vi anvender en bred vifte af forskellige kvalitative metoder fx usability tests, fokusgruppe-interviews, personlige interviews, telefoninterviews og stakeholder-interviews.

Vi anvender de metoder der skal til for at få fat i de vigtige pointer og indsigter, der gør dig i stand til at optimere og målrette din kommunikation, navigation eller digitale strategi til lige præcis de målgrupper, der er vigtige for dig.

Vi har for eksempel hjulpet Røde Kors med et intranet for indsamlingsledere til deres årlige landsindsamling, Vorespuls.dk med at motivere danskerne til at dyrke mere motion, samt Udbudsportalen med en Trin for trin guide, der hjælper små og mellemstore virksomheder med at komme i gang med offentlige udbud.