Drukner du i data, når du åbner Google Analytics? Dette kursus lærer dig, hvordan du bruger Google Analytics som et resultatorienteret værktøj.

Kursus med udgangspunkt i dit eget site

Du arbejder med dit eget website, kigger på din egen webstatistik, bygger dine egne paneler på din egen Google Analytics konto – og du får fif og feedback undervejs.

Kurset veksler mellem oplæg og øvelser – og der er selvfølgelig afsat tid til spørgsmål undervejs.

Vi gennemgår de vigtigste rapportområder, og sørger for at fokusere på hvordan du kan finde data der understøttter dine egne KPI´er.

Det får du ud af kurset

  • Lær at identificere de gode besøg på dit website
  • Indsigt i mulighederne med Google Analytics
  • Konkrete erfaringer med at finde de data, der er vigtige for dig
  • Konkrete erfaringer med at opsætte betjeningspaneler i Google Analytics

Dato, sted og pris

DatoVi vender tilbage med nye datoer
StedKøbenhavn
Tidspunkt9.00-16.00
Pris4.000 kr. eks. moms inkl. forplejning og sparringsmøde

Opfølgende sparringsmøde

En mnd. tid efter kurset afholder vi en times opfølgende sparringsmøde, hvor du får mulighed for at gå mere i dybden med lige præcis de målinger og aspekter af Google Analytics, der er vigtige for dig.

Tidligere deltagere har fx sparret med os om opsætning af betjeningspaneler, implementering af værktøjer og koncepter der understøtter lige præcis de mål, de har med deres website.

Praktisk info om kurset

  • Kurset udbydes som standard på engelsk
  • Niveau: Lidt eller noget kendskab til Google Analytics
  • Typiske deltagere: Webredaktører, kommunikations- og marketingansatte samt andre der leverer indhold til web
  • Antal deltagere: Maks. 8 personer
  • Afmelding: Indtil 2 uger før kursusstart. Herefter er tilmelding bindende, men du er naturligvis velkommen til enten at overdrage din plads til en kollega eller skifte kursusdato